Friday, August 18, 2006

4.8., 5.8., 6.8. 2006 – den třicátý šestý, sedmý a osmý


Ahoj lidi. Pátek, sobota i neděle jsme musely do rachoty, ale s nadšením všem oznamujeme, že jsme opět přežily a chystáme se na další akci. Průběh posledních několika dnů je bohužel trochu zpestřován zažívacími potížemi, kterými trpíme svorně všechny tři, jak jsme spolu na pokoji a pořád nevíme, z čeho to je. Podezíráme ovšem máslo ze snídaně, které je v místních vedrech vždycky úplně rozteklé. Verusha to zase odnáší nejvíce, ale snad to brzy přejde.
V práci se nic moc nedělo, pouze jsme nalezly další lehátko a kruh do vody, už toho máme plný balkón. Aspoň ale máme v čem blbnout v moři. Také jsme našla úplně novou soupravu spodního prádla, ještě s visačkami, ale bohužel mi to bylo malé, takže nové prádýlko má Kami. Jinak jsem našla kolíčky, melouna, bonbóny, prací prášek, ovšem peníze žádné. Lidi jsou tu škrti, ale když vidím, jak ten hotel vypadá, tak se jim ani nedivím.
V sobotu odpoledne jsme se byla projít, bylo opravdu větrno, palmy se prohýbaly pod nápory vichru, moře se vzdouvalo a byly poměrně velké vlny, které se nádherně tříštily o pobřeží. No tak jsem si při té příležitosti koupila nové plavky, byly se 40% slevou a jsou úžasné. Stejně mám za dva dny narozky.
Také jsme se tu asi před týdnem seznámily s polským studentem Radkem, který s námi byl párkrát pokecat na pláži odpoledne po práci. Zajímavé je, že studuje 3 obory na vysoké škole najednou, je mu 24 let, je vcelku v pohodě. Akorát nám přijde, že si trochu honí triko, protože pořád vypráví o kamarádech tady a tam a chová se tak, jako by všechny moře světa přeplaval. Ale je určitě velmi inteligentní.
Jinak to bude asi vše. Dnes večer jsme byly opět na Sangrii a chvilku si zatancovat ve Fuegu, bylo to fajn, zase jsem zpívala karaoke a Verushka mě hlasitě povzbuzovala. Na zítřek máme skvělé plány, ale nic dopředu prozrazovat nebudeme. Počkejte si. Zatím papa.

O+V.

No comments: