Thursday, August 03, 2006

28.7., 29.9., 30.7.2006 – dny dvacátý devátý, třicátý a třicátý první

Ahoj všichni. Delší dobu jsme se s Verushou neohlásily, a tak to doháníme, jak se dá. Opět shrnujeme, tentokrát hned 3 dny, protože se konala především práce a nic dalšího zajímavého. Já jsem nyní pracovala 5 dnů po sobě, takže mě to dost zmohlo. Veruška pořád trochu bojovala s bolestí v noze, ale už je to dobré. Dostávaly jsme celkem dost pokojů, navíc na sedmém (nejvyšším( patře), kde nám kontrolují absolutně všechno, takže se tam člověk pěkně zapotí. Verusha uklízela jeden den pokoj, kde bydlí muž, který mám sám pro sebe 2 koupelny, 2 ložnice, obývák a obrovský balkón s vířivkou, no prostě to už je hrozný snobismus. Také našla v jednom pokoji 5 maltských lir. V neděli večer, před vytouženým dnem volna, jsme objevily novou hospůdku, kde je živá hudba a servírují tam „free snacks“ zdarma J.Zašly jsme tam na chvilku ještě se dvěma Čechy, Hankou a Danem. Zrovna bylo karaoke, tak jsem si také zazpívala svoji oblíbenou písničku od The Coors. Potkaly jsme zde Malťana, který má krásné jméno: Hermann Copolla. Nádherný mix! Povídal nám, že jsme první Češi, se kterými kdy mluvil a vemlouvavým hlasem nám doporučoval nejlepší rybí restaurace na Maltě.Pak jsme si šly na chvilku zatancovat do Fuega a hurá do postelí. Zasloužíme si zase jednou pořádný spánek.

O.+V.

No comments: