Friday, August 18, 2006

13.8., 14.8.2006 – den čtyřicátý pátý a šestý

Ahojky všichni, kteří s námi s pomocí našeho deníku prožíváte maltská dobrodružství. Tentokrát už se hlásíme s posledními pracovními zážitky, neboť odteď si zbytek užijeme pouze jako hoteloví hosté.
Neděle probíhala v klidnějším duchu než sobota, ale práce bylo také dost. Verusha musela luxovat 3 poschodí, což jí docela dalo zabrat. Já jsem měla menší konflikt se supervisorkou Adrianou, která mě sprostě přidělávala práci v jednom „departure“. Ale jinak to bylo dobré a odpoledne jsem šla plavat a opalovat se. Verusha se bohužel nepřipojila, protože je opět nachlazená, zřejmě kvůli klimatizaci. No, už to bude muset doléčit doma.
Také dnes přijela další pracantka z České republiky. Jmenuje se Tereza a chce tu zůstat 3 měsíce. Tak dlouho bych tedy dělat pokojskou nevydržela, alespoň ne tady.
V pondělí jsme vstaly s výbornou náladou, protože přišel konečně náš poslední den práce. Krása!!! Na všechny jsme byly už od rána milé a všichni se divily, proč jsme tak veselé. Ale když jsme jim řekly, že zítra již nepracujeme, naše nadšení ihned pochopili.
Večer jsme sezvaly všechny možné lidičky na naší rozlučkovou párty. Někteří se nemohli dostavit, někteří přišli později a někteří odešli dříve, ale my s Verushkou jsme vytrvaly až do časných ranních hodin a bylo to skvělé. Nejprve jsme šli všichni na pláž do Buggiby, kde jsme popíjeli pivko a vínko a bujaře se bavili. Pak se šlo tancovat do Fuega, kde jsme to rovněž pořádně roztočili. Ovšem mne opět potkala nemilá příhoda. Při tanci, když jsme šla do kolen se mi roztrhly kalhoty od zadku až ke kolenům a zůstaly na mně volně plandat. Ale to se vyřešilo rychle. Prostě jsem se šla převléct. Nakonec jsme večer zakončili opět na pláži, kde dokonce přišla noční koupel v moři, ale jen na chvilku, protože jsme se báli medúz a voda nebyla zrovna nejteplejší. Společnost,tedy spíše její zbytky se rozešla v 6 ráno a nás čeká pouze hodina spánku, protože na zítřek máme naplánovaný další výlet. Takže se určitě zase ozveme a mějte se krásně. Dnešní den se opravdu vydařil, navíc sestava byla opravdu mezinárodní – ČR, Polsko, Španělko, Rakousko, Německo – docela dobrý ne? Tak ciao.

O+V.

No comments: